Erinevus lehekülje "National Media Group" redaktsioonide vahel

P
resümee puudub
(Kirjutasin peatüki "Sanktsioonid")
P
 
2016. aasta märtsis omandas NMG 25% suuruse osaluse ettevõttes "''Sport-Ekspress''", mis on Venemaa ühe suurima spordiajalehe "''Sport-Ekspress''" omanik.<ref>https://tass.ru/ekonomika/2724288</ref> 2016. aasta kevadel sai NMG 25% -lise osalusega Riikliku Reklaamiliidu (NRA) asutajaks. 2017. aasta märtsis omandati AmberData, mis analüüsib kasutajate andmeid Internetis ja töötab välja platvormi anonüümsete kasutajate andmete haldamiseks Internetis (Data Management Platform, DMP). 2. juunil 2017 avati "''Izvestija''" multimeediakeskus, millest sai NMG telekanalite (REN TV ja TV-5) uudiste tootja. 2018. aasta algul sai NMG Sony Picturesi telekanalite peamiseks omanikuks Venemaal. Tehingu tulemusena kuulus NMG-le nüüd üle 80% Venemaa televisiooniärist.<ref>https://www.rbc.ru/technology_and_media/05/02/2018/5a78554a9a7947339a164757</ref> 2018. aasta augustis omandas NMG oligarh [[Roman Abramovitš]]<nowiki/>i ettevõttelt 4% Venemaa esimese telekanali ("''Pervõi Kanal''") aktsiatest ja kontrollib nüüd 29% telekanali aktsiatest.<ref>https://www.interfax.ru/business/626622</ref> 2018. aasta detsembris omandati 75 % CYC Mediast.<ref>https://www.vedomosti.ru/technology/articles/2018/12/28/790674-sts-media</ref>
 
Märtsist 2016 on NMG peadirektor Olga Paskina,<ref>https://www.sostav.ru/publication/olga-paskina-ofitsialno-naznachena-gendirektorom-nmg-21541.html</ref> nõukogu esimees on siiani [[Alina Kabajeva]].
 
== Sanktsioonid ==
NMG suurosanik on Venemaa miljardär, Rossija panga juhatuse esimees [[Juri Kovaltšuk]], kes 2014. aastat on Krimmi annekteerimise toetamise eest USA ja Euroopa Liidu sanktsioonide nimekirjas. 20. novembril 2019 keelas Läti elektroonilise meedia nõukogu (NEPLP) üheksa NMG-le kuuluva Venemaa telekanali edastamise Lätis seoses Kovaltšukile kehtestatud Euroopa Liidu sanktsioonidega. Nendekes kanaliteks on "''Dalekoje i blizkoje''", "''Bobjor''", "''Dom Kino"'', "''Dom Kino PREMIUM", "Muzõka Pervogo", "O!", "Pojehali", "Telekafe" ja'' Peterburi ''TV-5.''<ref>https://maailm.postimees.ee/6830927/lati-blokeeris-eestiski-nahtavad-vene-telekanalid</ref>
 
== ''Viited'' ==
491

muudatust