Erinevus lehekülje "RT (televõrk)" redaktsioonide vahel

Kirjutasin peatüki "Sanktsioonid"
(Kirjutasin peatüki "Sanktsioonid")
 
 
Paljud organisatsioonid ja isikud on kritiseerinud teemade ja isikute valikut telesaadetes. Rohkesti ruumi ja kõneaega antakse kõikvõimalike vandenõuteooriate esindajatele, saadetes on sageli külalisteks marginaalsete rühmituste esindajad, kes väljendavad vaateid, mis võimendavad läänemaailmas esinevaid probleeme.<ref>https://archives.cjr.org/feature/what_is_russia_today.php?page=all</ref><ref>https://www.economist.com/eastern-approaches/2010/07/06/airwaves-wobbly</ref><ref>https://www.splcenter.org/fighting-hate/intelligence-report/2010/russian-tv-channel-pushes-patriot-conspiracy-theories</ref><ref>http://www.algemeiner.com/2012/11/22/russia-today-continues-its-anti-israel-propaganda-going-even-further-than-arab-tv/#</ref>
 
== Sanktsioonid ==
Juunis 2020 keelustas Läti elektroonilise massimeedia nõukogu seitsme RT telekanali edastamise Läti territooriumil. Kanalid «RT», «RT HD», «RT Arabic», «RT Spanish», «RT Documentary HD», «RT Documentary» ja «RT TV» keelatakse põhjusel, et neid kontrollib ja juhib [[Dmitri Kisseljov]], kelle suhtes on Euroopa Liit kehtestanud sanktsioonid Ukraina territoriaalse terviklikkuse, suveräänsuse ja iseseisvuse õõnestamise eest.<ref>https://maailm.postimees.ee/7007724/lati-keelustas-vene-propagandakanali-rt</ref> 8. juulil 2020 tegi sarnase otsuse Leedu.<ref>https://www.themoscowtimes.com/2020/07/08/lithuania-bans-russias-rt-television-channels-a70825</ref>
 
== Vaata ka ==
489

muudatust